B.K.2018 - 6. dan / POVORKA :) #2



Dobro došli na novi post, ko zna koji (više ni sama ne znam :D) na ovu temu, a drugi deo deo povorke. Da li sam ja to uopšte dobro rekla i napisala? :D Nije ni važno. U svakom slučaju, ako niste pročitali 1 deo i odgledali slike (samo jedan deo) sa povorke, pogledajte OVDE :)
Da ne bih pisala mnogo, jer ni nemam šta, pogledajte slike i uživajte u eksponatima, dečici i ostalim 'stvorenjima' :D


Ovaj eksponat (mislim na dole slike) je uživo bio lep. Videla sam ga i pre povorke, kada sam išla da dzogiram. Trebala sam da pređem preko da slikam, da bi se video lepo.
 





Sledeći eksponat je eksponat za klince i klinceze, tačnije za misicu i mistera. :)
 





Štrumpf Kefalo, čini mi se, svake godine je gost na povorci. :D Tu mu je negde bila i Štrumpfeta. :D
 




Sledeći eksponat je Tehnička Škola "Sava Munćan". :)
 



Sledeći su animatori koji dolazeiz Beograda. Na instagramu ću staviti snimak šta su radili dok su išli povorkom. Čak imam još jedan snimak kada je jedan od njih, samo za nas (mene i još dve žeen koje su stojale sa mnom) odradio nešto. :D
 

Vrtići :)
 




Ovo su deca iz osnovne škole iz Kućica.
 

I to bi bilo to od ovog posta... koji eksponat vam se iz ovog dela najviše svideo? :)

Da biste videli videe sa karnevala, zapratite me na instagramu @andjelaradovanov , a mi se vidimo u sledećem postu koji bi trebao u ponedeljak da bude. A do tada, šaljem vam zagrljaj...♥ Ćao :*

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi