B.K.2018 - 6. dan / POVORKA :) #1

Ćao svima i dobro došli na moj novi post... Ovo je treći post na ovu temu. :)


U današnjem postu vam pišem o tome koji događaji su se dešavali u subotu 23. 06., tačnije glavnog dana Belocrkvanskog karnevala. :) Tog dana je bilo pet događaja a ja sam posetila dva. :)
 
1. Karnevalski moto rok maraton.

2. Pihalni orkestar Bežigrad, Slovenija.

3. Internacionalna karnevalska povorka. Do pre par godina sam i ja, svake godine, učestvovala u povorci. A od pre par godina sam se, kako bih ja to kroz šalu rekla, penzionisala i sada sednem ispred kuće i samo posmatram povorku. :) Nekada me uhvati nostalgija, jer se setim kako mi je bilo kada prolazim kroz ceo centar ali brzo me prođe, nekako mi je ovako lakše. :)
U prošlom postu sam vam rekla da ćete u ovom videti sve eksponate povorke. Međutim, danas kada sam sređivala slike, shvatila sam da imam 100 slika i da ako bih ih sve stavila u ovaj post da bi svakoga smorilo da gleda. Tako da sam ja u prvi mah rešila da bude dva posta po 50 slika, međutim mislim da ću da podelim na četiri posta po 25 slika. Mislim da je to prihvatljivo. :)
U ovoj povorci su očestvovale Belocrkvanske mažoretkinje, Zagrebačke mažoretkinje, Slovenačke mažoretkinje (ako se ne varam), Crna Gora, Italija (kako sam čula), Makedonija, Pančevo, Kraljevo, Šabac, Beograd, Rumunija, vrtići, osnovne škole, srednje škole i ne znam ko još. :D
Slike nisu najbolje, ali razumite me molim vas. :) Uživajte u jednom delu povorke :)

I da, pre početka su prolazili motori, kolona motora, ali to nisam slikala, jer sam snimala. Taj snimak ćete moći da vidite za koji dan na mom instagramu @andjelaradovanov








Zagrebačke mažoretkinje nisam slikala.
 




 Mislim da su ove iz Italije ili bar trebaju da predstavljaju Italiju... nisam sigurna.



 Vrtić, mislim da je sa sela.











To bi bilo to što se tiče slika povorke, naravno, samo prvi deo. :)

4. Koncert - Marina Tadić i vatromet. Bila sam na koncert, iskreno ništa specijalno se nisam provela, verovatno jer je ne slušam pa znam samo 2-3 njene pesme. Vatromet nisam snimala, slikala, jer mi je bila prazna baterija... i zbog toga mi je jako žao, jer obožavam vatromete.

5. Karneval Bela Crkva - "Night Mode". Nisam bila.

To je to što se tiče 6. dana. :)

Tu je i 7. dan karnevala, u nedelju 24.06.. Tada su bila dva događaja. Nisam bila ni na jednom, jer od kad znam za sebe, meni se karneval završava u subotu. :D

1. Karnevalski kotlić

2. Koncert vokalne grupe OŠ "Žarko Zrenjanin". 

To bi bilo to za ovaj post. A u komentaru napišite:
- da li vam se sviđa post.
- koji eksponat iz ovog posta vam se najviše sviđa?

Zapratite me na instagramu @andjelaradovanov . Do sledećeg posta, šaljem vam zagrljaj. :* ♥ 

Коментари

  1. Hola :D muchas gracias por tu amable comentario! el panel de tu ciudad
    es muy bonito me gustan mucho todas las fotos que has publicado :)
    tu español es genial! lo escribes muy bien :) acabo de seguir tu blog también!
    un beso guapa!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  2. Post ti je odličan, jako su mi se svidjele i slike!
    Btw, zapratila sam te, pa ako bi mogla učiniti isto na mom blogu.Također sam objavila novi post, pa ako bi ga mogla pogledati.
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/upoznavanje.html
    Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Drago mi je da ti se sviđa. :) Naravno da ću pogledati post i zapratiti te. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi