Ko me bolje poznaje 🤔😁

Zdravo svima... Kako ste mi danas? 🙂 Ja sam mnogo srećna, a Boga mi i uzbuđena jer pišem post, koji odavno želim da napišem, al nikako da dođe na red. A onda kada sam smislila pitanja, poslala kome treba, onda nikako da dobijem neke odgovore. 😁 Uglavnom, ovaj post se sprema 3 meseca. 🤦🏻‍♀️🙊😅 U pitanju je Ko me bolje poznaje.




Mislim da svi znate ovaj... kako bih nazvala... čelendz, kviz?... Za one koji ne znaju, postavljaju se lična pitanja nekome od bližnjih i gleda se ko će da da koliko tačnih odgovora. Za ovu priliku 😁 ja sam ispitala moje dve najbolje drugarice koje sam već spominjala u raznim postovima. Pa da vam ih predstavim. 😊


Prva najbolja drugarica je Daca. 😊




Druga se zove Bojana. 😊




I sa jednom i sa drugom se družim preko 10 godina. Sa Dacom znam tačno od kad se družim, a sa Bojanom ne znam. Mada ne znam zašto, mislim da se sa Bojanom dužim malo duže. Zanimljivo u vezi naših druženja, da ni jednu ni drugu baš nisam mogla da podnesem na početku poznanstva. 🙊🤣

Ali ajde mi da pređemo na pitanja i odgovore i da vidimo koja me bolje poznaje i sa kojom ću da prestanem da se družim. 😅 Šalim se (ili možda ne?) 🤔


1. Kada sam rođena?

Daca: 23.12.1992. 

Bojana: 23.12.1992.


Moj odgovor: Tačno. 


2. Koji instrument imam?

Daca: Ne znam, frulu. 😂

Bojana: Imaš gitaru.


Moj odgovor: Obe su pogodile. Imam i frulu i gitaru. Ali s obzirom da su dale jedan od dva tačnih odgovora, dobiće po pola boda.


3. Koja je moja omiljena boja?

Daca: Ljubičasta. 

Bojana: Ljubičasta.


Moj odgovor: I ptice na grani znaju da je ovo tačan odgovor. 


4. Koju boju ne volim?

Daca: Crvenu i Rozu 😬

Bojana: Narandzastu 😬


Moj odgovor: Crvena. Ne znam odakle Daci roza a ponajmanje odakle Bojani narandzasta. U svakom slučaju, Daca dobija bod. 


5. Da mi novac nije problem, gde bih otputovala?

Daca: 🤔 Hvaje 🤦‍♀️

Bojana: Na žurku na Ibicu. Tačno te vidim tamo kako luduješ. 🙂


Moj odgovor: Nije da ne bih otišla na ova dva mesta, ali tačan odgovor je Barselona. 


6. Da li sam dobar vozač? Misli se na auto.

Daca: Ne znam, nemaš položeno.

Bojana: Nisi vozač. Nemaš položeno. 


Moj odgovor: Obe dobijaju po bod. 


7. Da li volim da se prerušavam za noć veštica?

Daca: Da. 

Bojana: Da, mnogo. I to ne samo kad je noć veštica.


Moj odgovor: Da, tako da obe dobijaju po bod.


8. Da li radije gledam horor ili komediju?

Daca: Komediju. 

Bojana: Komediju.


Moj odgovor: Tačno. 


9. Čega se plašim?

Daca: Psa. 

Bojana: Horor filmova.


Moj odgovor: Daca je dala tačan odgovor. 


10. Koje alkoholno piće najviše volim?

Daca: Sangriju. 

Bojana: Bambus. Uvek to piješ kada zajedno pijemo.


Moj odgovor : Bela sangrija. Tako da Daca dobija bod. Mislim, volim ja i bambus, al najviše volim sangriju.

11. Da li volim da idem na sastanke na slepo?

Daca: Pa kako kad. 

Bojana: Ne baš.


Moj odgovor: Ne baš. Tako da Bojana dobija poen. 


12. Šta sam želela da budem kad porastem? 

Daca: Folklorašica. 

Bojana: Učiteljica.


Moj odgovor: Učiteljica ili vaspitačica. Bojana je dala tačan odgovor, ali nije oba, tako da dobija pola poena. 


13. Da li sam ikada nastupala na pozornici?

Daca: Da. 

Bojana: Da. Više puta.


Moj odgovor: Tačno odgovorile obe. 


14. Da li sam nekada slomila neku kost?

Daca: Blagi prelom (moje stepenice). 

Bojana: Mislim da jesi al ne znam koju.


Moj odgovor: Nisam, hvala Bogu. Uganula baš, da ali slomila ne. 


15. Da li sam nekada nosila longetu?

Daca: Da. 

Bojana: Ne da ja znam.


Moj odgovor: Nosila sam. Znači Daca dobija poen. 


16. Da li sam se ispovraćala na javnom mestu?

Daca: Možda kad se voziš autom bude ti muka. 🤷‍♀️

Bojana: Jesi.


Moj: Jesam. Više puta. Poen dobija Bojana, jer je Daca rekla da možda jesam iako zna da mi je muka i ako sam joj ispričala za zadnji blam sa povraćanjem. 😅


17. Koliko godina sam igrala folklor?

Daca: Auhhh 15 ako ne i više.

Bojana: Pa igrala si 20, sigurno.


Moj odgovor: 20 okruglo. U suštini su obe dale tačan odgovor, ali poen će dobiti Bojana jer je Daca rekla "ako ne i više". Što znači da nije sigurna da li sam više. 


18. Koja je moja prirodna boja kose?

Daca: Plavkasto smeđa. 

Bojana: Smeđa.


Moj odgovor: Smeđa. 


19. Da li pijem kafu?

Daca: Ne. 

Bojana: Ne.


Moj odgovor: Ne. Tako da obe dobijaju poen. 


20. Da li sam levoruka ili desnoruka?

Daca: Desnoruka.

Bojana: Desnoruka.


Moj odgovor: Desnoruka. 


21. Koliko dece bih volela da imam?

Daca: 2

Bojana: 3


Moj odgovor: 2. Daca dobija bod. Bojana, odakle ti 3?


22. Koji mi je najdraži ukus sladoleda?

Daca: Vanila sa onim tvojim prelivom. 

Bojana: Čokolada.


Moj odgovor: U suštini obe su pogodile. Odgovor je čokolada i vanila. Tako da obe dobijaju po pola boda. 


23. Da li volim da čitam knjige?

Daca: Da. 

Bojana: Da.


Moj odgovor: Tačno. 


24. Kada sam se prvi put poljubila?

Daca: Valjda sa Goxijem u srednjoj 😬

Bojana: A da pitamo Goxija? 🤔😅


Moj odgovor: Mesec dana pred 15i rođendan. Znači 2007. A sa dotičnim sam bila 2009. Tako da ste obe pogrešile al ovo mi je ubedljivo najbolje pitanje i odgovor. 😅


I sad da sračunamo poene.

Daca ima 16. A Bojana ima 14,5. Što znači da me bolje poznaje Daca, ali ni Bojana ne zaostaje. 😊


Kako vam se sviđa ovaj kviz i da li biste i vi ovako ispitivali vaše bližnje? 😁


To bi bilo to od ovog posta, a mi se vidimo u sledećem postu. 😘❤️




Коментари

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi