Prva kupovina za novu kuću 😊

Ćao svima, kako ste mi? Evo mene nije bilo skoro četiri nedelje. Bila sam zaokupljena seljenjem. Za one koji ne znaju, preselila sam se u drugo mesto, prvi put u životu. Pa prvo pakovanje, stavljaj, vadi, to ti ipak ne treba itd. A onda raspakivanje. Tek to da vidite... Evo juče je bilo dve nedelje kako sam u novoj kući. I prvi dan sam već videla da mi nešto fali u kući 😄 Pa sam odmah sutradan otišla to da ispravim. 🤣



Generalno treba nam svašta nešto, al malo po malo. Za početak trebala nam je plastika neka. S obzirom da prodavnica koja to prodaje nije radila otišla sam kod kineza po jednu stvar a kupila malo više od jedne. 🤦🏻‍♀️😄 Iliti dve kese. 🤣


Ono po šta sam otišla su kante za smeće. Jedna je bila slomljena a u kuhinji nismo imali jer se ta kuhinja nije koristila.



Prva je za kuhinju, a druga za kupatilo 😊





Zatim sam videla dasku za sečenje što je uvek potrebno i mislim da sam kupila najveću što sam mogla 🤦🏻‍♀️😄


Sledeće što sam uzela je ovaj set od četiri posude, one osnovne što bi rekli za so, šećer, kafu i brašno. Kada sam uzimala nisam ni videla da ovde piše šta je za šta. I krenem da računam koliko mi posuda treba. 🤣


Ono što nam je baš trebalo jesu ofingeri. Uzela sam ova dva seta (kako da ih nazovem) od po pet komada, ali nam je zafalilo, pa smo za koji dan uzeli još jedan, ali ljubičasti 😍 jer belih više nije bilo. 


Za one koji ne mogu da prepoznaju šta je ovo, to je stalak za ubruse. 


Tek sada, kada sam ubacivala sliku, videla sam da je mutna. U pitanju su podmetači za čase. I tek posle slikanja, tačnije kada su stavljeni na korišćenje, videla sam da nazad imaju sličice. 🤦🏻‍♀️


Sutradan sam dokupila još dve stvari koje sam dan pre toga zaboravila. 🤣

Ovo ne znam ni kako se zove. Dozer? Dozer za deterdzent, u jednu ptrgradu se stavi sunđer, u drugu žica i iza truleks krpa. Ili kako već želite. 



I štipaljke al to nisam slikala 🤣 I to je to od kupovine.

Šta mislite, šta mi još treba za kuću? 🤣

Vidimo se 😘

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi