My pregnancy #2 - 1 trimestar i simptomi

 Zdravo, zdravo svima. Kako ste mi? 😊 Da li vam prija ovo leto koje nam je došlo (dok ne padne kiša)?!

U prošlom postu sam vam pisala kako sam saznala da sam trudna i kako sam se osećala tih dana. A danas vam pišem o mojim simptomima koje sam imala u prva 3 meseca.


Kao što sam u prethodnom postu rekla, uradila sam dva testa, koji su bili pozitivni. Odmah sam zakazala kod ginekologa za sledeću nedelju, tj u petak sam zakazala za ponedeljak. Otišla sam u ponedeljak na kontrolu, opet me je uhvatila prpa, iako sam znala šta će reći, ali svejedno. Čekala sam i nikako da uđem iako sam bila jedini pacijent. Ali dobro. Napokon sam ušla. Rekla zašto sam došla i otišle smo u sobu da mi uradi ultrazvuk. Odradila je, potvrdila je da jeste trudnoća, da je u materici, ali da moramo da idemo na drugi ultrazvuk jer ovde ne čuje bebine otkucaje srca (iako to tada nije mogla već da čuje tu). Rekla mi je da sačekam napolje. Osetila sam nekakvo kao olakšanje, ne mogu da opišem, okej je sve. Ali onda mi je prošlo kroz glavu "Čekaj, ona je rekla da nečuje srce. Šta ako i na drugom ne bude čula?" e onda je krenula panika, strah šta sve ne. Onda mi se odužilo to drugo čekanje. Nikako da izađe i da odemo na drugi ultrazvuk. Napokon smo otišle. Legla sam i molila Boga da je sve uredu. Pokušavam da vidim nešto na ekranu, dzaba... Nit iz tog položaja vidim nešto, a i da vidim dzaba, ja tu ništa ne razumem. Gledam u nju, u njen izraz lica, međutim ona apsolutno ništa ne pokazuje... Niti da valja, niti da ne valja. Čekam, minuti kao sati, kad na kraju izgovara "Sve je uredu sa trunoćom." a meni pada kamen sa srca. Morala sam opet da čekam da bih ušla kod nje u ordinaciju, da mi napiše izveštaj. Ali nije me bilo briga jer je sve bilo uredu sa bebom i jer sam u rukama imala sliku, prvu sliku moje bebe. Tačkica mala. Neverovatno.



Pitala sam je koliko sam trudna, rekla mi je 6 nedelja iako je po onom kalendaru na google pokazivalo 8 nedelja. Ali ona bolje zna nego on. 

Ovde sam ja izračunala Kalkulator za izračunavanje termina porođaja

Dala mi je upute za endokrinologa i internistu. Bila sam kod jednog, pa kod drugog, i oboje mi promenili terapije. Endokrinolog je dala (doktorka) predlog za GAK u Beogradu, a internista za transfuziologa u Pančevu. 

Posle dve nedelje opet sam otišla kod ginekologa, zakazala mi za maj i jedno i drugo, odradila mi i pregled i ultrazvuk i tada mi je rekla da sam u 10-oj nedelji (što znači da sam ja bila u pravu).


A sada ćemo videti koji su simptomi "normalni" za trudnoću i da li sam ih ja imala.

1. Mučnina = imala sam samo par puta za svo ovo vreme. I to nije bilo određeno, ujutru kada se probudim ili vidim neku hranu, pomirišem. Nego iz čista mira, što bi rekli. Al sam ja onda pila jogurt, jednu šolju i prođe mi mučnina. 

2. Povraćanje = Toga hvala Bogu još nije bilo, a sad sam ušla u 5 mesec. Ustvari, dva puta sam povraćala, ali ne zbog trudnoće, nego jer sam putovala (a meni je inače muka) i onda nisam jela, pa došla na pregled pa nisam jela jer sam bila u bolnici, pa pregladnela i najela se i opet putovala pa zato povraćala. 

3. Pospanost i zamor = Pa jesam pospana, kako kad. Nisam uvek i nisam uvek u istoj količini. Zamor sam osećala i pre trudnoće. 

4. Nesvestica = Ovo nemam. 

5. Bolovi u stomaku i dojkama = Imam. Ne često i ne traju dugo. U dojkama je više na početku bio bol. Sad retko kad. Baš retko. 

6. Povećana vaginalna sekrecija = Kako kad. 

7. Averzija ili jaki porivi prema određenoj hrani = Nemam ni jedno i drugo. Kao i pre. Jedino što ne mogu eurokrem da jedem. Ume posle malo muka da mi bude.

8. Variranje raspoloženja = Uuu toga ima. Pre je bilo mnogo češće prisutno nego sada. 

9. Osećaj naduvenosti u predelu abdomena = Nemam taj osećaj.

10. Često mokrenje = Imam. Al to sam i pre trudnoće imala. Samo što se sada dešava da mi se odjednom ide u wc i da ne mogu da izdržim a onda kada odem bude 3-4 kapi. 

11. Zatvor = Imala sam u početku, sad baš retko kada.

12. Umor i osećaj slabosti = Dešava se.

13. Otečene dojke = Nisam primetila. Ustvari lažem. Primetila sam pre neki dan da mi je brus mali. 😂

14. Tačkasto krvarenje = Hvala Bogu nemam. Inače bih ss uplašila.

15. Izostanak menstruacije = To sam imala. Kao što sam napisala, kasnilo mi je 2 nedelje dok nisam uradila test.

16. Osećanje trudnoće = Kažu žene osete kada su trudne. Pa ja baš nisam imala takav osećaj.


I eto, to bi bilo to od ovog posta, koji pišem u nastavcima nedelju dana 🤦🏻‍♀️😂 Vidimo se u narednom postu 😊

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi