Prva kupovina za bebu 😍 + poklon dobrodošlice 😍

Zdravo svima, kako izdržavate ovih par paklenih dana? Ja jedva, al šta ću. 🤷🏻‍♀️ Neću mnogo da dužim, nego prelazim odmah na stvar. 😊 U današnjem postu ćete videti stvari koje smo prvo kupili bebi. Jedno je stiglo prekjuče, jedno juče i baš sam nekako happy 😊


Pre tačno 2 meseca, najbolja drugarica Daca mi je donela stvari za bebu. Stvari su od njenog sina, i neutralne su, da može i devojčica i dečak da nosi. Pre mesec dana, dobila sam od snajke, tj ja sam birala isto neutralno. Tako da nisam htela da kupujemo još stvari, pogotovo što ne znamo šta je i kad saznamo dobićemo još. Tako da naša peva kupovina se odnosi na stvarčice koje trebaju, i koje sam našla neutralne. 😊

Naručila sam stvari sa dva sajta. Za jedan ste čuli sigurno, a za drugi ne znam. Jer recimo ja sam sad prvi put čula za taj sajt. 😊


Prvi sajt sa koga sam naručila jeste Aksa. Ali mi je taj paket drugi stigao. 😊 Slikaću vam celu narudzbinu a onda ću sa sajta da vam stavljam slike da bolje vidite proizvode. 😊




Prvo što sam naručila jeste kadica.




U pitanju je Tega kadica sa termometrom 102cm „Folk“. Ima mala i ova veća.


Tega Baby je poljski brend kvalitetnih plastičnih i tekstilnih proizvoda za bebe i decu. Njihovi proizvodi su bezbedni, funkcionalni, inovativni i prilagođeni potrebama najmlađih. Folk kolekcija oslikava veselu ptičicu. Kadica je načinjena od plastike i zaobljenih je stranica radi lakšeg nošenja i bezbednosti deteta. Plus ima termos ne moram da brinem na temperaturu vode. 

Baš mi se sviđa, samo što sad ne znam gde da je stavim 😅

Druga stvar, odnosno stvari, jesu portikle. Uzela sam 5 komada istih, jer su jedino te bile neutralne.




E ja sad ne mogu da se setim da li sam ovaj model naručila ili neki drugi. Znam da je bio unisex. Dobila sam 4 iste i jednu različitu, ali mi ne smeta. Slatke su. 😊 Prve sam dobila 4, a drugu 1.




Treća stvar je bio Nea termofor protiv grčeva slon



Nea termofor pruža korisnu toplotu koja smiruje grčiće u bebinom stomaku. Ne zahteva dodatni izvor zagrevanja, niti struje, a pruža korisnu toplotu koja smiruje grčiće u bebinom stomaku. Jednostavnim savijanjem pločice, termofor za nekoliko sekundi dostiže temperaturu oko 50 stepeni i održava je 40 minuta. Iskuvavanjem termofor se vraća u prvobitni oblik, pa se može ponovo koristiti.
Dostupan u više boja.
Uzrast: 0M+
Pol: unisex
Četvrta stvar koju sam uzela je Babyono četka i češalj meka dlaka.



Naručila sam ove, jer mi je bilo najneutralnije. Međutim stiglo mi je ovo...



Što je još bolje. I za kraj, sa Akse sam naručila još i  Baby Textil ćebe Klara,80x90,siva



Mekano je kao duša što bi rekli... Divno je. 😊

Naručila sam u ponedeljak predveče, stigao mi je mejl da će mi stići za 2-4 dana. U utorak su mi poslali mejl da će mi stići 2 paketa umesto jednog jer mi pakuju sa dve različite lokacije. I da će možda stići različitih dana. Onda su mi javili da su pakete predali kuriru. I paketi su stigli juče, zajedno. Sve je bilo u najboljem redu. Dok sam otvarala paket, stigao mi je mejl da su paketi stigli na moju asresu. Tako da sam zadovoljna i stvarima i sajtom. 
Sledeća dva proizvoda koje sam naručila su ista i naručila sam ih sa sajta https://pamucnepelene.rs/. Tamo sam naručila 2 peškira za bebe sa kapuljačom. 



Mnogo su cakani. 😊 Naručila sam u utorak prepodne, poslali su mi mejl da je porudzbina prihvaćena i da će mi javiti za dalje. Zatim su mi poslali sms poruku u kojoj je pisalo da mi je porudzbina spremna, da mi šalju odmah i da li želim da mi stigne do 12 ili 19h. Pošto ja nisam odmah videla poruku, nakon 10 minuta, pozvala me je žena i isto to rekla. Dogovorile smo se i stigao je u sredu prepodne.
Juče je stigao i paket dobrodošlice iz Novalca. Prijavila sam se prekjuče u klub Novalac. To je klub za mame, tate i decu. Ja se prijavila da vidim šta ima zaninljivo i juče mi stigao paket dobrodošlice. Paket sadrži jednu tetra pelenu, ali je mnogo slatka.



Ništa nisam otvarala. Samo sam tako sve upakovano stavila u ormarić, pa kad bude vreme, sve ću da izvadim, operem i lepo spakujem.

Eto, to bi bilo to od ovog posta. Nadam se sa vam se svideo. I da je nekima bio od koristi. Mi se vidimo u sledećem postu, a do tada, ostanite mi zdravi i pozdravljeni. 💋❤️

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi