Moja bitka sa štitnom žlezdom i hormonima #3

Zdravo... 😊 Danas pišem opet o mojoj štitnoj žlezdi i "bitkom" sa njom. Zadnji post na tu temu je objavljem 1. februara. Trebao je za mesec dana ići drugi, međutim pisala sam druge postove, a kasnije mi se nešto drugo izdešavalo (što sam u par postova i spominjala), o čemu ću pisati u jednom od sledećih postova. Uglavnom ovde možete pročitati Moja bitka sa štitnom žlezdom #2. U ovom postu vam pišem šta se od tada izdešavalo sa štitnom.

Mislim da nisam spominjala da mi je na zadnjoj kontroli (tada), TSH bio 75, doktor je rekao da je to 75000, što je jako mnogo i povećao mi je terapiju i rekao za dva meseca da dođem na kontrolu. Ja sam uredno ceo februar pila lekove. Počeo je mart i ja sam se čudno osećala. Imala sam neke simptome koje do tada nisam imala, ali ih ja nisam prihvatala jer kao Bože moj to je normalno. Plus, duže sam radila, nervirala sam se mnogo, nisam spavala dobro i kontala sam da je to u pitanju.
A evo kako sam se osećala:
- menjala sam raspoloženja, prvo me svaka sitnica iznervira, besnim, onda mi se place, pa me posle zabole za sve i sve mi fino.
- stalno mi se spavalo a nisam mogla da spavam.
- i kad spavam lose spavam
- malaksala sam uvek
- nemam volje ništa da radim
- jeza me često prolazila
- glava me bolela
- stomak me boleo jer sam trebala da dobijem a nikako da dobijem
- pa onda imam zatvor, pa proliv i često tako.

Došlo je vreme da idem da vadim krv za kontrolu. Izvadim ja krv, stignu meni rezultati od hormona, kad oni nikad bolji. TSH je bio 1 i nešto. Jeste na donjoj granici ali je u normali. Ostali hormoni okej. Ja pokazala mojoj doktorki kaže ona to su simptomi od toga jer su mi hormoni za 2 meseca naglo spali na normalu i sad organizam ne može da shvati šta se dešava.

Odem ja na kontrolu, doktor se iznenadio rezultatima. Al me napao što sam toliku dozu leka pila. Kao ko je meni to dao, ja kažem on, on mene ubeđuje da nije on meni dao tu dozu nego neko drugi. Kažem ja njemu "Pa pogledajte izveštaje ko je napisao". Pogleda on kad vidi da jeste on dao. Promeni on meni terapiju i kaže mi za koliko da dođem na kontrolu.

A da, doktorka meni kaže ti simptomi su za štitnu žlezdu ili sam trudna. Reko ma kakvi trudna šta ti je. To je bilo pre kontrole.

Odem ja za 5 dana da izvadim opet krv da proverimo opet hormone. Hormoni u normali. I evo do dan danas jesu. Kile koje sam u dijeti izgubila, ne vraćaju se evo 4 mesec. I eto. To vam je moja borba sa štitnom. Mučim se 8 godina skoro sa njom, i onda dođe deda (tako doktora zovem jer je bukvalno deda u penziji) poveća mi nenormalno terapiju i spusti hormone.

Nadam se da će hormoni ostati u normali da ću uskoro moći da vežbam, hranim se zdravo i mršavim.

Do sledećeg posta, ćaos 😘

Коментари

  1. Neopisivo mi je drago da ti se desio ovoliki napredak i da si sada mnogo bolje. Srećna sam zbog tebe i vjerujem u tebe. 🥰❤️

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi