Potrošeni proizvodi u 2018.-oj godini * 1. deo



Ćao svima i dobro došli na novi post. Danas za vas imam jednu krajnje čudan post. Tačnije tema kao tema nije čudna, nego je čudno vreme kada se objavljuje ovaj post, s obzirom da je već mart. :D
Kao što vidite, današnja tema jeste potrošeni proizvodi. I to je samo prvi deo. Jer imam punu kutiju stvari. :D Tek sada objavljujem ovaj post, jer znate kakvu situaciju sam imala, pa nisam mogla da objavim post, a onda crkao telefon, pa nikako da imam neki normalni da mogu da napravim fine slike. Tako da ću u vam slike stavljati sa neta (koje uspem da nađem).
Ne znam koliko će biti delova, odnosno postova, tako da je najbolje da odmah počnem. :)

Prva stvar koju sam izvukla iz kutije jeste Dove Nourishing Secrets šampon. U pitanju je šampon od ulja lavande i extrata ruzmarina.


 S obzirom da ne volim ruzmarin, a nisam neki ljubitelj ni lavande, miris ovog šampona mi se baš dopao. :) Šampon ima 250 ml.

Šta piše na ambalaži: 
Dove Nourishing Secrets je asortiman proizvoda inspiriran opuštenim i brižnim ritualima koje praktikuju žene širom sveta, kombinujući intenzivnu ishranu iz Dove sa sastojcima inspirisanim prirodom. Inspirisani francuskim ritualima tretiranja kose uljem lavande i ruzmarina, izuzetna mešavina sastojaka poznata po svojim hranjivim svojstvima.

Druga stvar je Dove Nourishing Secrets gel za tuširanje. Gel je došao u pakovanju sa šamponom o kojem sam malo pre pisala. :)


Šta piše na anbalaži:
Dove Relaxing Ritual gel za tuširanje budi vaša čula i pomaže vam da se oslobodite svakodnevnog stresa.

Kako mi se miris šampona svideo, miris ovog gela (koji je takođe od ruzmarina i lavande) mi se nikako nije svideo. Ali sam ga potrošila. I ovaj gel ima 250 ml.

Treća stvar koju sam izvukla je opet gel za tuširanje, s tim što je sada u pitanju B.U. Golden Kiss. Dobila sam ga za rođendan i bio je u kompletu sa dezodoransom koji i dalje koristim. :D


Ovako je izgledalo pakovanje. Sliku samo gela ne mogu da pronađem... Gel za tuširaje ima 250 ml. Miris mi se baš svideo i baš sam uživala dok sam ga koristila. :)


Četvrta i peta stvar je opet gel za tuširanje. :D Kada kažem četvrta i peta jeste zato što je isti gel u pitanju, samo što sam potrošila dve bočice. :D Ovoga puta je u pitanju Balea Dusche & Creme Mystic Fantasy. U pitanju je gel za tuširanje sa mirisom madarine i lotosa.



U pitanju je bila limitirana kolekcija. Gel za tuširanje ima 300 ml. Obožavala sam da se tuširam sa ovim gelom. Miris je fenomenalan. :)

Šta piše na anbalaži:
Dopustite da vas očaravaju sanjivi mirisi: Iskustvo sa Balea trenutcima za negu!
Balea Dusche & Creme Mystic Fantasy osnažuje čula egzotičnim svežim mirisom mandarina i cveća lotosa. Formula za hidrataciju štiti vašu kožu od isušivanja, a miris pruža revitalizirajuće iskustvo tuširanja.

Šesta stvar je Farmasi Herbal line šampon.

 
O njemu sam pisala u ovom postu - Farmasi - kupovina - utisci :) -   (tu sam pisala sve o njemu i svoje utiske i šta pieš na ambalaži... sve. :)

Sedma stvar je takođe šampon. Šampon o kojem sam nekoliko puta pisala, šampon koji sam više puta spominjala... tako da je logično da će se naći u potrošenim proizvodima. :) U pitanju je Farmasi šampon sa ekstraktom belog luka i capixyl-a





Moje utiske možete pročitati OVDE .

Osma stvar je aceton. :D Aceton koji je kupljen kod kineza i ima 100 ml. :)
Ne mogu da nađem sliku baš tog acetona, ali nije ni bitno.. aceton, ko aceton. :)

Deveta stvar je Palmolive Naturals gel za tuširanje. 



Šta piše na ambalaži:
Palmolive "Almond & Milk"  sadrži ekstrakt badema i hidratantno mleko. Dermatološki testirano.
Ne miriše ništa specijalno, barem meni, ali ono okej je, podnošljivo je. :) Gel ima 500 ml.

I deseta stvar (ujedno i poslednja za ovaj post) jeste Cotoneve tupferi


O njima nemam ništa specijalno da pričam i pišem. :)

Toliko od ovog posta, mi se vidimo u sledećem, a do tada mi pišite u komentarima da li ste probali neki od ovih proizvoda i koja su vaša mišljenja o ovim proizvodima. Vidimo se, ćaos. :* ♥ 

Коментари

  1. Od ovih proizvoda sam isprobala šampon s bijelim lukom od Farmasija i okej je, nije loš. Perut mi i nije toliko bila umanjena, ali mi je kosa bila jako mekana nakon korišćenja, što mi se jako dopalo. Takođe odavde sam praktikovala dosta Dove proizvode, ali ne ove koje si ti navela, već gel za tuširanje s kokosom. Post je super i uživala sam čitajući. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam Farmasi šampon koristila protiv opadanja pa ne znam da li pomaže i oko peruti, jer je ja baš retko imam. :) S kokosom? :O OMG moram to da probam! Hvala ti. :) ♥

      Избриши
  2. Jako zanimljiv post! Ja lično volim da čitam postove na ovu temu, ali i da gledam videe pojedinih jutjuberki. Ovako možda isprobam neke od ovih proizvoda, izgledaju mi zaista okej. Savršen post, bilo mi je jako zanimljivo ☺


    alisauzemljiknjiga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi