Potrošeni proizvodi u 2018.-oj godini * 2. deo



Ćao svima i dobro došli u 2. deo portošenih proizvoda u 2018-oj godini. Ako niste pročitali 1. deo, možete to učiniti pritiskom na link OVDE .


Prva stvar u ovom postu je Palmolive Naturals mleko za tuširanje. U pitanju je Smooth Delight  sa mirisom makadamije i kakaa.



Miris mi se baš svideo i sa uživanjem sam ga potrošila. Inače, ovo mleko ima 250ml.

Druga stvar su Golgate Extra clean četkice za zube.


Ovakvo je pakovanje i četkica, samo što je moje pakovanje bilo 1+1. :D

Treća stvar je Cairuo lak za nokte. U pitanju je žuti lak.


Ne mogu da nađem odgovarajuću sliku, tj ambalažu, ali je ista boja kao na slici. Samo što ima 20 ml, a nijansa je orange 15. Bacam ga jer odavno ne mogu nikako da ga otvorim a dobila sam za rođendan, potpuno istu nijansu, tako da neću da se mučim da ga otvaram. :)

Četvrta stvar je sjaj za punije usne, koji pecka, ne znam koji je u pitanju. Čini mi se koliko vidim da je u pitanju Eveline. O njemu ne mogu ništa da vam napišem jer ništa nemam da pročitam, a pritom je drugarica pre par godina zaboravila kod mene u torbi i nikad joj nisam vratila (ne mojom krivicom). Sada već smrdi a nema ga još mnogo, tako da ga bacam. A sliku ne mogu da vam pokažem.

Peta stvar koju sam potrošila je Dove Intimo Neutro Care, tečni sapun za intimno pranje.




Šta piše na ambalaži:
Tečni sapun nežno čisti vaše intimne delove, poštujući njihov prirodni balans. Sprečava iritaciju ostavljajući ugodan osećaj svežine tokom celog dana.

  


  Meni je odgovarao ovaj sapun. Miriše na čisto. Ima 250 ml.

Šesta stvar je opet Cairuo lak za nokte. Ovoga puta u pitanju je ljubičasta nijansa.





Ovakav je, samo što na slici ima 18ml a moj ima 16ml, samim tim je i drugačija ambalaža. Inače, u pitanju je blueberry 13. Sa ovim je isti slučaj kao sa žutim. Ne mogu da ga otvorim i pre nego što nisam mogla žuti. Nema ko nije pokušao da ga otvori i niko nije uspeo. A s obzirom da sam za isti rođendan dobila takođe bukvalno istu nijansu, rešila sam da ovaj bacim. Mislim i da ga nisam dobila, ovaj bi svejedno bacila, jer imam mnogo nijansi ljubičaste. :D

Sedma stvar je Still Fruity color boja za kosu


Šta piše na ambalaži:
Inovacija sa voćnim ekstraktima za prirodne nijanse i privlačan sjaj zdrave kose.
Bojenje postaje prijatno iskustvo uz mirisnu nežnu formulu koja prija koži glave.
Blaga formula ima ograničenu moć posvetljivanja ali odlično pokriva sede a dobijena nijansa je intenzivna i postojana.

Nisam zadovoljna ovom bojom. Mislim okej bila sam ja donekle ljubičasta, ali ništa kako piše ovde. Tako da svakako je više neću kupiti.

Osma stvar je Aro higijenski štapići za uši.

  
Ja doslovno bez štapića za uši ne mogu da živim. Ali doslovno! Svaki dan bar 2 štapića potrošim. :D U ovom pakovanju ima 200 komada.

Deveta stvar je sunđer za kupanje.

  
Bukvalno je ovakav, ove boje, izgleda sve. :D 

Deseta, ujedno i poslednja stvar je Golden Rose ajlajner


Ovaj je u pitanju. Nemam šta baš da vam kažem o njemu. Nisam ga koristila. Ja ajlajnere volim, ali ih ne koristim. Imam spušteni kapak i kad stavim malo ajlajnera, ne vidi se uopšte, a ako stavim malo više, izgleda očajno. A iskrena da budem ni ne umem precizan da izvučem.


To bi bilo sve od ovog posta. U komentarima pišite:
- da li ste probali neki od ovih proizvoda i koji?
- ako niste, koji bi da probate?
- i imate li neki savet za nanošenje ajlajnera na spuštene kapke? :D

Biće i treći deo ove teme... tako da se mi vidimo za četiri dana. :) Ćaos. :* ♥   

Коментари

  1. Koristila sam neke od ovih proizvoda i jako su mi se svidjeli, odlican post :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam Dav proizvod, i bas mi se svideo, korisitola sam ga bas dugo, kao i neke od lakova.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam neke od ovih proizvoda, a ostale ću probati. Sjajan post. ♥

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena:
    Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  4. Od ovih proizvoda nisam ništa probala, može biti ovaj Dav, jer njihove proizvode generalno koristim. Ali, svejedno post je super što se tiče preporuke za proizvode. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi