Potrošeni proizvodi u 2018.-oj godini * 3. deo



Dobro došli u još jedan post o potrošenim proizvodima. Ovo je treći i nadam se i poslednji deo. :D Ako niste pročitali prošli post, tj drugi deo , možete to odmah da pročitate klikom na link OVDE. U tom postu imate link i od prvog dela. :)
A ja bih da odmah pređem na stvari. :)

Prva stvar je Farmasi tečni puder.


Ja sam potrošila dva. Jedan je nijansa F004 a drugi ne znam koji je, mislim da je F001. Znam da sam ih ja mešala i da su mi bili odlični. :) Sada ne znam da li ima takav da se kupi....

Druga stvar je labela, u pitanju je Labial stick  od jasmina.



(slika skinuta sa neta, očigledno nekog bloga)

Obožavala sam ovaj balzam... em zbog boje, em zbog teksture (ako se tako kaže, malo sam zabagovala). Ne mogu da se setim da li je mirisalo na jasmin, a sada kada otvorim, smrdi... Ali preporučujem, a pritom je jeftino. :)
Treća stvar je Gelm vital Anti-fett shampoo.

 Šta piše na anbalaži:

Za normalnu do brzo masnu kosu. Anti-masni šampon bez silikona.
1. Ojačava kosu od korena do vrhova.
2. Daje svežinu.
3. Za svežu, doteranu kosu s prirodnim volumenom.
 Četvrta stvar je Sabrina Rudnik Cosmetics korektor.

 Moj je bio u nijansi 02. Dobila sam ga od drugarice. Kupila ga iz Beča. I bila sam prezadovoljna njime.
Znate li možda da li ima kod nas negde da se kupi?

Peta stvar je Afrodita cosmetics Shampoo against hasir loss garlic.
  

Potrošila sam onaj od 30ml. Mislim da je jako pogodan za neki put. Ja sam ga potrošila za 2 pranja.
A tim šamponom nisam nešto mnogo bila zadovoljna kada sam imala onaj od litre ili koliko već.
A da li mi sada odgovara, ne znam. :)


Šesta stvar je Farmasi makeup primer.
 Sliku ne mogu da nađem, u pitanju je u nijansi 91.

Šta piše na anbalaži:
Podloga za šminku: izjednačavajuća podloga za šminku za sve tipove kože.


Sedma stvar je Nivea deodorant fresh natural.
      

Za ovaj dezodorans samo reči hvale. Obožavam ga.
Osma stvar je Palmolive Naturals Smooth Delight with Macadamia Oil.
To bi bilo to za ovaj post. Nervira me što je ceo tekst na sredinu, nešto se desilo i ne mogu to da popravim.
Možda bude četvrti deo, a možda i ne. Imam stvari za još jedan post, al' možda me bude mrzelo da pišem opet to. :D

Videću. A mi se vidimo u sledećem postu.. Pozdrav. :* ♥




Коментари

  1. Od ovoga sam probala samo Afroditin šampon i ok mi je bio. Ovo ostalo nisam probala, tako da nemam ništa pametno da dodam, ali možda nešto uzmem u obzir. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi