Baksuz! - moje drugo ime....

Ćao svima i dobro došli na moj blog... :) Pre početka posta, želim da se zahvalim svima koji su pročitali prethodni post.. bio je dugačak znam, jedan od najdužih od kada pišem. Takođe želim da se zahvalim na svakom komentaru na postu, kao i svakome ko mi je poslao poruku podrške i utehe kako na instagramu, tako i na facebook-u. HVALA! :)






Od kada se desilo ono o čemu sam vam pisala u prošlom postu (ako niste pročitali - Novi život? Isplačeš se i kreneš dalje! ) ja sam veeliikii baksuz. Mislim okej i pre sam govorila da sam baksuz... ali znate ono kada nešto govorite, ali nije da baš mislite da je tako. E pa to je bio slučaj sa mnom. Kada mi se nešto desi, kažem "Pih koji sam baksuz!" i to je to, to me prođe. Međutim, kada mi je mama umrla, nekako kao da se neki maler zalepio za mene...

Nakon samo 4-5 dana, nakon tog nemilog događaja, svaki dan mi se nešto događalo.

Jedno veče, sedim ja tako, i čačkam telefon (koliko se sećam uzela sam da pošaljem drugarici poruku), kad odjednom, telefon mi se zabagovao... ukočio... i neće ni tamo ni 'vamo. Nisam se mnogo uznemirila, jer mi je telefon sam po sebi bio krš, pa sam se već navikla da se baguje tako s vremena na vreme. Međutim, ovaj bag nikako da prođe. Uzmem ja posle nekoliko minuta i izvadim bateriju, vratim i od tada se više telefon nije upalio... DO DAN DANAS! Crko! He dead! :/

Sutradan, sedim ja sa drugaricom razmišljam bismo mogle da jedemo i setim se da u zamrzivaču imam kroasane. Stavim ja da se peku i pošto ih prvi put pravim (mislim na te baš), proveravam svako malo koliko su se ispekle i koliko još treba. U jednom momentu, zazvoni meni telefon, javim se ja, zove mene snajka, sa kojom retko kad dugo pričam. Mi smo pričale skoro 15 minuta. Završim razgovor, sve super. Pogleda me drugarica, krajnje čudno i pita me, pečeš li ti nešto? I ja se setim da imam kroasane u rerni koje su skoro bile gotove malo pre nego što sam ja počela da pričam. Skočim ja, brzo odem do kuhinje, otvaram vrata, a unutra dima koliko hoćeš. Jedva vidiš šta se nalazi u kuhinju. Gasim rernu, vadim kroasane... a one... izgorele. Aj što su izgorele, nema veze, dešava se... nego što su bile toliko crne, ugljenisane crne. :O Jedva sam izluftirala ceo stan od dima... Dobro mi komšije još vatrogasce nisu pozvali. :D


Ovi su još lepi... moji su bili celi crni. :D

Prošlo je dan dva, bila sam kod te iste drugarice, uzimala je neke stvari od kuće i trebamo da krenemo kod mene, ja da obučem jaknu, kad meni se pokvario rajsferšlus (ako sam pogrešno napisala - ne zamerite). Mi pokušale da ga zamenimo, međutim, ništa od toga. A fora što je prošlo 19h i ne znamo da li bilo koji krojač (ili kako se već kaže) radi, ja samo tu zimsku jaknu imam, a napolje pada sneg, zima da umreš. Sva sreća našle smo šnajderku neku, koja mi je očas posla sredila jaknu. :)

U stanu imam dve tea peći, jednu malu, jednu veliku. Mala je u hodniku, velika u dnevnoj sobi (do skoro u maminoj sobi). Rade obe i na obe se grejemo. Jedno veče, primetim ja da ona mnogo svetli (da vam sada ne objašnjavam šta) zvuči kao da varniči, a pored stvari imam. Da ostavim celu noć, da ne daj Bože krene stvarno da varniči još da upalim stan. Isključim ja lepo nju, reko sutra će biti bolje. Probam sutra uveče, ona radi još gore... i tako tri večeri. Računajte da se tada uopšte nije grejalo jer je ja nisam uključivala da se puni. Reko nema veze, radi mi mala.
Dođe meni sestra tog četvrtog dana, ispričam ja njoj šta se desilo i dogovorimo se mi da prebacimo malu peć iz hodnika u dnevnu sobu, pa neka ona greje barem tu. Dovoljno mi je. Prebacimo je nas dve. Dođe veče, jeftina struja, ja da je uključim... izbije sklopka! Probam ja opet, opet iskoči sklopka. WTF!? Tri dana se nije grejalo u sobi, plus još dva dana u celom stanu, znači ledenica... Nikako da nađemo nekog majstora. Nađe mi sestra nakon dva dana majstora, sredi on veliku peć i napokon krene da mi se opet greje u stanu.

Nakon toga se desilo još nešto ali ne mogu da se setim šta.

Inače to se sve dešava u roku od dve nedelje... u januaru... nakon toga se još nešto tako desilo, ali ne mogu da se setim šta. :/ A mislim da nije bitno, da je i ovo dovoljno. :D

To je sve od ovog posta. Pišite mi u komentaru:
- da li i vi smatrate sebe baksuzom?
- da li je Baksuz i vaše drugo ime?
- šta je po vama najgore što se vama desilo i da ste rekli "Bože koji sam baksuz"? 

Vidimo se u sledećem postu koji će biti zanimljiviji. :) Ćaaaooo :* ♥

Коментари

  1. Prije svega, nadam se da si bar mrvicu bolje od onda kada se ono desilo.
    Iskreno se ne smatram baksuzom, ali da mi se dese stvari slične ovima koje si ti navela - to da. Mislim, svakome se dešava. Meni se više puta desilo da mi zagore lepinje, kada ih ,,odleđujem'' ili nešto slično tome. Post je zanimljiv, opušten i uživala sam čitajući. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da ćeš biti jaka, i prestati da misliš da si baksuz, svima se dešavaju takve stvari, prvoj meni, zagori nešto i sto prvi put, ali ako probaš opet biće bolje sigurno

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8. март 2019. 22:17

    Kada pričaš o nečemu i govoriš o tome to se onda u tvojoj stvaranosti. Ako kažeš ja sam baksuz uveriš sebe u to i onda imaš puno primera koji to potkrepljuju.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/03/lancome-visionnaire-advanced-multi_5.html

    Giveaway MAC Velvet Teddy Lipstick - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/03/mac-velvet-teddy-lipstick-giveaway_1.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi