Blogmas #1 2022 - 6. Blogorođendan 🥰

 



Danas nam je divan dan, divan dan, divan dan... Mome blogu rođendan, rođendan, rođendan... 🥰

Danas je 6. godina kako imam ovaj blog. 😱 I kako tradicija nalaže, svake godine se zajedno sećamo, šta smo to prošli na ovom blogu. Ove godine će ovaj post i spisak biti mnogo kraći nego inače, jer uglavnom nisam imala vremena ili snage da pišem, pošto sam se pre tačno godinu dana (bilo juče) ostvarila kao majka i iskreno još se nisam navikla na neko malo stvorenje u kući koje zavisi od mene... Zato je bilo baaaššš malo postova ove godine. I nadam se da će to da se promeni. Šta više da će se promeniti sa ovim mesecom, jer kao što i to tradicija nalaže, treba da bude blogmasi 🤣


Da ne dužim ja uvod mnogo, da pređem ja na postove.


Počinjemo sa 5 blogorođendan - blogmas #1  , naravno. 🥰 

Zatim sam vam Pričala o prijemu u porodilištu .

Bilo je posta i o Oriflame porudzbini Oriflame #3 porudzbina 2022 pa sam vam Pričala o porođaju . A onda smo malooo isprobavali nemačke slatkiše . I za kraj pričala sam o tome Šta se dešava...


Kao što vidite, bilo je samo 6 postova za celu godinu 😱


I to bi bilo to za ovaj post, vidimo se sutra sa drugim :) pozdrav 💙

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi